Porady
Przewodnik Insight Map powstał, aby ułatwiać zamawianie i kupowanie badań społecznych i marketingowych. W dziale Porady dzielimy się wiedzą jaką przez blisko 30 lat funkcjonowania Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii zebraliśmy o badaniach i procesie ich zamawiania. Autorami porad, artykułów i podcastów, które tu znajdziesz są badaczki i badacze z ogromnym doświadczeniem po stronie klienckiej. Mamy nadzieję, że dzięki Insight Map podejmowanie właściwych decyzji związanych zamawianiem badań będzie łatwiejsze.
Jak zmieniał się rynek badań w Polsce – komentarze eksperckie
Farmacja
Komentarz Magdy Chojnowskiej kierowniczki Zespołu Badań i Wiedzy o Kliencie w Bank BNP Paribas do Analizy rynku badań w Polsce...
Czytaj więcejFirmy badawcze
Komentarz Kamila Michalskiego, Managing Directora, Kantar, do Analizy rynku badań w Polsce dla sektora Agencji badawcych polskich i zagranicznych
Czytaj więcejBudżety badań 2023
Komentarz Marty Łojewskiej - Strategy, Insights & Data Director, Grupa spółek DANONE do Analizy rynku badań w Polsce dla sektora...
Czytaj więcejBranża samochodowa
Komentarz Beaty Bednarek, QMS & DND MANAGER EAST, Renault do Analizy rynku badań w Polsce dla sektora Przemysł samochodowy
Czytaj więcejBranża usług finansowych
Komentarz Magdy Chojnowskiej kierowniczki Zespołu Badań i Wiedzy o Kliencie w Bank BNP Paribas do Analizy rynku badań w Polsce...
Czytaj więcejRaport Idealny
RAPORT IDEALNY: Raporcik? Stop nie tak szybko
Jednym z częstszych błędów popełnianych przy przygotowaniu raportu z badania jest pominięcie fazy diagnozy potrzeb i rozpoczęcie myślenia o jego...
Czytaj więcejRAPORT IDEALNY: Brief, czyli jak uniknąć efektu GIGO*?
Briefy badawcze, które pozwalają na stworzenie dobrego, odpowiadającego na potrzeby klienta raportu, zdarzają się w praktyce stosunkowo rzadko. To rolą badacza jest...
Czytaj więcejData Driven Decisions
DATA DRIVEN DECISIONS: Strategia
Strategia to plan działań, który posłużyć ma do osiągnięcia założonego celu. Dla przedsiębiorstwa, dla rozwoju produktu, dla marki. W naszej rzeczywistości, bez względu na to czego dotyczy...
Czytaj więcejDATA DRIVEN DECISIONS: New Product Development
New Product Development to jeden z najbardziej fascynujących i kluczowych działów marketingu. W Polsce roczne wydatki na badania w tym zakresie...
Czytaj więcejTrashbook
TRASHBOOK: Na wstępie słowo o odpadach
Badania to nic innego, jak zbieranie wiedzy. Wiedzy nieprzypadkowej. Zajmujemy się zbieraniem informacji na wcześniej zadany temat. Takich informacji, które rozwiązują problem klienta, wytyczają nowe tory lub...
Czytaj więcejTRASHBOOK: O brodzie i berlinie
Nic bardziej nie przemawia do wyobraźni jak historie z happy endem.Omówię zatem dwa przykłady pomyślnego zastosowania trash info: w procesie rozwijania nowego produktu i w...
Czytaj więcej