Aktualności

W badaniach ciągle coś się dzieje. To zrozumiałe, ponieważ co roku w Polsce realizowanych jest kilka tysięcy projektów, w których uczestniczy ponad 12 mln respondentów. Metody i techniki badawcze są w procesie nieustającej adaptacji do coraz bardziej zdigitalizowanej rzeczywistości. Oferty agencji badawczych to ciągłe innowacje w obszarze metodologii, analityki i technologii. Badania to jednak przede wszystkim ludzie i stojąca za nimi wiedza. W dziale aktualności prezentujemy puls naszej branży przedstawiony tak, aby pokazywać informacje najważniejsze z perspektywy osób, które projekty badawcze zamawiają i kupują.

Polskie narzędzie do szybkich transkrypcji wywiadów badawczych

Jeszcze kilkanaście lat temu trudno było uwierzyć, że sztuczna inteligencja realnie będzie wpływać i zmieniać naszą rzeczywistość. Stenograf jest przykładem tego...
Czytaj więcej...
17 września 2022

Kongres Badaczy Rynku i Opinii zmienia się w INSUMMIT Festiwal Insightów i Innowacji

Po ponad dwudziestu latach Kongres Badaczy Rynku i Opinii tworzony przez branżowe organizacje badawcze przeszedł proces repozycjonowania i rebrandingu
Czytaj więcej...
26 kwietnia 2022

Badanie rynku - Jak zrozumieć konsumenta

“Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – pobierz bezpłatny rozdział

Kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
Czytaj więcej...
16 lutego 2022

Przychody branży badawczej

RANKINGI

Rankingi, analizy i zestawiania – tu znajdziesz sprawdzone informacje pokazujące pełny obraz rynku badań konsumenckich i społecznych w Polsce. Z naszych opracowań dowiesz się jakie są faktyczne obszary...
Rankingi
31 grudnia 2021

XXII Kongres Badaczy. Najlepsze wystąpienie

Dziękujemy za uwagę! – w jaki sposób kompleksowo mierzyć media

Pierwszy iPhone trafił na rynek w 2007 roku. W kolejnych latach penetracja smartfonów rosła bardzo szybko, aby w 2012 roku globalnie przekroczyć 50%
Czytaj więcej...
17 listopada 2021

Badania i biznes w czasach pandemii - perspektywa kliencka

Badania i biznes w czasach pandemii – perspektywa kliencka Zapraszamy na dyskusję z udziałem: Anny Martenki (Play), Stanisława Dzieduszyckiego (Carlsberg) oraz Bartosza Brusiło (Unilever), moderacja: Leszek Szycman Sanofi/PTBRiO, maj 2020 r.