Ludzie i kariera

Branża insightów konsumenckich to przede wszystkim ludzie. W Polsce ok 10 tys. osób zawodowo zajmuje się badaniem, analizowaniem i profesjonalnym przetwarzaniem informacji o postawach, trendach i zachowaniach obywateli/lek, konsumentów/tek oraz użytkowników/czek. Po wielu dekadach koncentracji na produktach, technologiach i procedurach w centrum zainteresowania biznesu wreszcie na szeroką skalę znalazł się człowiek. Coraz częściej spotykana konsumentocentryczność, klientocentryczność i użytkownikocentryczność wyraźnie wskazuje, że popyt na zasoby ludzkie z solidną wiedzą o badaniach społecznych i marketingowych będzie stale rósł. Tu znajdziecie informacje o najnowszych transferach i ofertach pracy związanych z consumer intelligence, a także wyszukiwarkę ekspertek i ekspertów skupionych w Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii.
Wsparcie kompetentych specjalistów dostępne od zaraz.
Skorzystaj z naszego serwisu pośrednictwa pracy.
Michał Rogowski
Chief Growth Officer w Ipsos
2022-09-05
Alina Lempa
Prezes OFBOR
2022-09-01
Kinga Hankiewicz
Business Development Manager w Kantar

2022-08-11

Artur Sielicki
Senior Data Scientist w Kantar

2022-07-08

Jacek Makowski
Country Managerem w Gemius

2022-07-08

Lucyna Koba
Lucyna Koba
nowym Client Service Directorem w Nielsenie
2022-04-12
Krzysztof Borys Kruszewski
Krzysztof Borys Kruszewski
doradcą zarządu Minds & Roses

2022-03-30

Paweł Piekarski
prezesem Instytutu Badań Pollster
2022-02-07
Katarzyna Zalewska
Sustainability Research Lead w Kantar Polska

2022-01-21

Przemysław Kuraczyk
Head of CX w Kantar Polska
2022-01-12
Marta Rybicka
członkiem zarządu IQS

2022-01-11

Monika Ćwikła
członkiem zarządu AGB Nielsen Media Research

2022-01-10