Strona: test page
test page
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque vel dolor a sapien sodales molestie at non libero. Integer rutrum dolor
test page
DATA DRIVEN DECISIONS: Strategia
Strategia to plan działań, który posłużyć ma do osiągnięcia założonego celu. Dla przedsiębiorstwa, dla rozwoju produktu, dla marki. W naszej rzeczywistości, bez względu na to
RAPORT IDEALNY: Raporcik? Stop nie tak szybko
Jednym z częstszych błędów popełnianych przy przygotowaniu raportu z badania jest pominięcie fazy diagnozy potrzeb i rozpoczęcie myślenia o jego konstrukcji już po projekcie. Dobre
DATA DRIVEN DECISIONS: New Product Development
New Product Development to jeden z najbardziej fascynujących i kluczowych działów marketingu. W Polsce roczne wydatki na badania w tym zakresie wynoszą około 120 mln
DATA DRIVEN DECISIONS: Sprzedaż / Dystrybucja
Sobota, godzina 12 – Ala i Jacek wybierają się na zakupy do centrum handlowego. Plan jest prosty: Jacek chce kupić spodnie jeansowe, być może jakiś
DATA DRIVEN DECISIONS: Zarządzanie relacjami
W tym arsenale znajdziesz prawie wszystko – powiedział zbrojmistrz. – Od poetyckich opowieści o uczuciach po bezwzględny pragmatyzm finansów. Od psychologicznych analiz po czystą cyfrową
RAPORT IDEALNY: Brief, czyli jak uniknąć efektu GIGO*?
Briefy badawcze, które pozwalają na stworzenie dobrego, odpowiadającego na potrzeby klienta raportu, zdarzają się w praktyce stosunkowo rzadko. To rolą badacza jest upewnić się, że