Rankingi

Rankingi, analizy i zestawiania – tu znajdziesz sprawdzone informacje pokazujące pełny obraz rynku badań konsumenckich i społecznych w Polsce. Z naszych opracowań dowiesz się jakie są faktyczne obszary specjalizacji agencji badawczych, poznasz ich potencjał operacyjny i pozycję rynkowa. Wszystko po to, aby Twój wybór sprawdzonego dostawcy usług badawczych był jeszcze łatwiejszy.

Rynek Badań w 2020 r.

Najnowsza analiza rynku badań konsumenckich i społecznych. Dowiedz się jakie obroty osiągnęły poszczególne agencje, kto zlecił najwięcej projektów oraz ile osób w 2020 r. wzięło udział badaniach.
Rynek badań w roku 2020. Źródło: Ankieta wypełniona przez firmy badawcze (n=39)

Rankingi

Tabele rankingowe ze względu na ZLECENIODAWCÓW BADAŃ
Tabele rankingowe ze względu na TECHNIKI BADAWCZE
Tabele rankingowe ze względu na LICZBĘ BADANYCH OSÓB

Zestawienia ogólne

Przychody agencji badawczych w 2020 r.

Przychody firm badawczych 2020
*estymacja PTBRiO

Nota metodologiczna

W badaniu PTBRiO/ESOMAR udział wzięło 39 firm badawczych ( o jedną więcej niż w roku ubiegłym). Wyniki badania przekazane zostały do ESOMAR-u, który opracowuje raport kondycji branży badawczej na świecie. Podobnie, jak w latach ubiegłych, dokonaliśmy eksperckiego szacowania udziałów w wybranych zestawieniach dla Nielsena oraz GfK.

Badanie Insight Map

Insight Map to projekt zrealizowany przez PTBRiO jesienią 2021, w toku którego zbadaliśmy jakie źródła informacji o rynku, konsumentach i społeczeństwie wykorzystują decydenci oraz osoby zarządzające wiedzą marketingową. Dowiedzieliśmy się, jakie badania wolicie zlecić agencjom, a jakie zrealizować samodzielnie, które agencje są najbardziej znane, oraz że na naszym rynku funkcjonują aż 163 takie firmy.
Pobierz PDF