Aktualności

W badaniach ciągle coś się dzieje. To zrozumiałe, ponieważ co roku w Polsce realizowanych jest kilka tysięcy projektów, w których uczestniczy ponad 12 mln respondentów. Metody i techniki badawcze są w procesie nieustającej adaptacji do coraz bardziej zdigitalizowanej rzeczywistości. Oferty agencji badawczych to ciągłe innowacje w obszarze metodologii, analityki i technologii. Badania to jednak przede wszystkim ludzie i stojąca za nimi wiedza. W dziale aktualności prezentujemy puls naszej branży przedstawiony tak, aby pokazywać informacje najważniejsze z perspektywy osób, które projekty badawcze zamawiają i kupują.

Czy teoria Mental Availability daje markom przewagę nad konkurencją?

Menadżerowie marek wzajemnie wobec siebie konkurencyjnych podejmują decyzje strategiczne i marketingowe w oparciu o zbliżone dane...
Czytaj więcej...
10 listopada 2023

Liderzy badań rynku

Najnowsi liderzy rynku badań w 30 kategoriach!

Poznaj rankingi, analizy, zestawienia i komentarze prezentujące polski rynek badań marketingowych i społecznych w minionym roku.
Czytaj więcej...
20 października 2023

Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie

Przeczytaj artykuł Krzysztofa Polaka napisanego w ramach projektu TREND IMPACT 2022
Czytaj więcej...
11 stycznia 2023

trend impact

TREND IMPACT - poznaj najnowsze trendy na 2023 r. i kolejne lata

Zobacz pięć nowych, które zidentyfikował THINK TANK TREND IMPACT w toku blisko rocznych analiz. Poznaj ich genezę, kontekst i wpływ na otaczającą rzeczywistość...
Czytaj więcej...
14 grudnia 2022

Future of Insights

Zobacz VOD podczas którego poznasz najnowsze rankingi agencji badawczych działających na Polskim rynku..
Czytaj więcej...
21 listopada 2021

Rynek Badań w 2021

Rynek Badań w 2021 r.

Najnowsza analiza rynku badań konsumenckich i społecznych. Dowiedz się jakie obroty osiągnęły poszczególne agencje, kto zlecił najwięcej projektów oraz ile osób w 2021 r. wzięło udział badaniach.
Czytaj więcej...
16 listopada 2022

Polskie narzędzie do szybkich transkrypcji wywiadów badawczych

Jeszcze kilkanaście lat temu trudno było uwierzyć, że sztuczna inteligencja realnie będzie wpływać i zmieniać naszą rzeczywistość. Stenograf jest przykładem tego...
Czytaj więcej...
17 września 2022

Kongres Badaczy Rynku i Opinii zmienia się w INSUMMIT Festiwal Insightów i Innowacji

Po ponad dwudziestu latach Kongres Badaczy Rynku i Opinii tworzony przez branżowe organizacje badawcze przeszedł proces repozycjonowania i rebrandingu
Czytaj więcej...
26 kwietnia 2022

Badanie rynku - Jak zrozumieć konsumenta

“Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – pobierz bezpłatny rozdział

Kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
Czytaj więcej...
16 lutego 2022

XXII Kongres Badaczy. Najlepsze wystąpienie

Dziękujemy za uwagę! – w jaki sposób kompleksowo mierzyć media

Pierwszy iPhone trafił na rynek w 2007 roku. W kolejnych latach penetracja smartfonów rosła bardzo szybko, aby w 2012 roku globalnie przekroczyć 50%
Czytaj więcej...
17 listopada 2021

Badania i biznes w czasach pandemii - perspektywa kliencka

Badania i biznes w czasach pandemii – perspektywa kliencka Zapraszamy na dyskusję z udziałem: Anny Martenki (Play), Stanisława Dzieduszyckiego (Carlsberg) oraz Bartosza Brusiło (Unilever), moderacja: Leszek Szycman Sanofi/PTBRiO, maj 2020 r.