Aktualności
W badaniach ciągle coś się dzieje. To zrozumiałe, ponieważ co roku w Polsce realizowanych jest kilka tysięcy projektów, w których uczestniczy ponad 12 mln respondentów. Metody i techniki badawcze są w procesie nieustającej adaptacji do coraz bardziej zdigitalizowanej rzeczywistości. Oferty agencji badawczych to ciągłe innowacje w obszarze metodologii, analityki i technologii. Badania to jednak przede wszystkim ludzie i stojąca za nimi wiedza. W dziale aktualności prezentujemy puls naszej branży przedstawiony tak, aby pokazywać informacje najważniejsze z perspektywy osób, które projekty badawcze zamawiają i kupują.
Czy teoria Mental Availability daje markom przewagę nad konkurencją?
Menadżerowie marek wzajemnie wobec siebie konkurencyjnych podejmują decyzje strategiczne i marketingowe w oparciu o zbliżone dane...
10 listopada 2023
Najnowsi liderzy rynku badań w 30 kategoriach!
Poznaj rankingi, analizy, zestawienia i komentarze prezentujące polski rynek badań marketingowych i społecznych w minionym roku.
20 października 2023
Strategie konsumentów w czasach niepewności. Jak marki mogą je wykorzystać w komunikacji i reklamie
Przeczytaj artykuł Krzysztofa Polaka napisanego w ramach projektu TREND IMPACT 2022
11 stycznia 2023
TREND IMPACT - poznaj najnowsze trendy na 2023 r. i kolejne lata
Zobacz pięć nowych, które zidentyfikował THINK TANK TREND IMPACT w toku blisko rocznych analiz. Poznaj ich genezę, kontekst i wpływ na otaczającą rzeczywistość...
14 grudnia 2022
Future of Insights
Zobacz VOD podczas którego poznasz najnowsze rankingi agencji badawczych działających na Polskim rynku..
21 listopada 2021
Rynek Badań w 2021 r.
Najnowsza analiza rynku badań konsumenckich i społecznych. Dowiedz się jakie obroty osiągnęły poszczególne agencje, kto zlecił najwięcej projektów oraz ile osób w 2021 r. wzięło udział badaniach.
16 listopada 2022
Polskie narzędzie do szybkich transkrypcji wywiadów badawczych
Jeszcze kilkanaście lat temu trudno było uwierzyć, że sztuczna inteligencja realnie będzie wpływać i zmieniać naszą rzeczywistość. Stenograf jest przykładem tego...
17 września 2022
Kongres Badaczy Rynku i Opinii zmienia się w INSUMMIT Festiwal Insightów i Innowacji
Po ponad dwudziestu latach Kongres Badaczy Rynku i Opinii tworzony przez branżowe organizacje badawcze przeszedł proces repozycjonowania i rebrandingu
26 kwietnia 2022
“Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – pobierz bezpłatny rozdział
Kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
16 lutego 2022
Dziękujemy za uwagę! – w jaki sposób kompleksowo mierzyć media
Pierwszy iPhone trafił na rynek w 2007 roku. W kolejnych latach penetracja smartfonów rosła bardzo szybko, aby w 2012 roku globalnie przekroczyć 50%
17 listopada 2021
Badania i biznes w czasach pandemii - perspektywa kliencka
Badania i biznes w czasach pandemii – perspektywa kliencka
Zapraszamy na dyskusję z udziałem: Anny Martenki (Play), Stanisława Dzieduszyckiego (Carlsberg) oraz Bartosza Brusiło (Unilever), moderacja: Leszek Szycman Sanofi/PTBRiO, maj 2020 r.