Rankingi, analizy i zestawiania – tu znajdziesz sprawdzone informacje pokazujące pełny obraz rynku badań konsumenckich i społecznych w Polsce. Z naszych opracowań dowiesz się jakie są faktyczne obszary specjalizacji agencji badawczych, poznasz ich potencjał operacyjny i pozycję rynkowa. Wszystko po to, aby Twój wybór sprawdzonego dostawcy usług badawczych był jeszcze łatwiejszy.
Rynek Badań w 2021 r.
Najnowsza analiza rynku badań konsumenckich i społecznych. Dowiedz się jakie obroty osiągnęły poszczególne agencje, kto zlecił najwięcej projektów oraz ile osób w 2021 r. wzięło udział badaniach.
Rynek badań w roku 2021. Źródło: Ankieta wypełniona przez firmy badawcze (n=42)
Rankingi
Tabele rankingowe ze względu na ZLECENIODAWCÓW BADAŃ
Tabele rankingowe ze względu na TECHNIKI BADAWCZE
Tabele rankingowe ze względu na LICZBĘ BADANYCH OSÓB
Zestawienia ogólne
Przychody agencji badawczych w 2021 r.
*estymacja PTBRiO
Nota metodologiczna
W badaniu PTBRiO/ESOMAR udział wzięło 42 firm badawczych ( o trzy więcej niż w roku ubiegłym). Wyniki badania przekazane zostały do ESOMAR-u, który opracowuje raport kondycji branży badawczej na świecie. Podobnie, jak w latach ubiegłych, dokonaliśmy eksperckiego szacowania udziałów w wybranych zestawieniach dla Nielsena oraz GfK.
Future of insights
Najnowsze rankingi agencji, łączenie źródeł wiedzy, humanocentryczne organizacje oraz insights into action. Zobacz spotkanie o Future of Insights!
Badanie Insight Map
Insight Map to projekt zrealizowany przez PTBRiO jesienią 2021, w toku którego zbadaliśmy jakie źródła informacji o rynku, konsumentach i społeczeństwie wykorzystują decydenci oraz osoby zarządzające wiedzą marketingową. Dowiedzieliśmy się, jakie badania wolicie zlecić agencjom, a jakie zrealizować samodzielnie, które agencje są najbardziej znane, oraz że na naszym rynku funkcjonują aż 163 takie firmy.
Pobierz PDF
Ustawienia plików cookie
Ta strona używa plików cookie.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.