Agencje Badawcze

IMAS International Sp. z o. o.

Na rynku jesteśmy już prawie 30 lat, co oznacza, że jesteśmy jedną z najstarszych firm w branży. Stawiamy na szacunek wobec naszych klientów, kontrahentów i pracowników. Z szacunku bierze się jakość i rzetelność. Pracujemy głównie w projektach B2B, zarówno dla małych firm jak i największych korporacji. Wspieramy projekty naukowe.

IMAS International Sp. z o. o. Dowiedz się więcej »

Research Collective

Research Collective to firma specjalizująca się w trudnych badawczo – strategicznych wyzwaniach. Dzięki naszemu zespołowi Project Managerów oraz wyspecjalizowanej terenowej siatce zarządzanej w większości jednostopniowo, możemy podjąć się realizacji  najtrudniejszych badań w terenie.  Od badań In home, poprzez CLT aż po shoppera i Mystery Shoppera. Cały czas realizujemy Omnibusa F2F, który jest nieocenionym źródłem danych,

Research Collective Dowiedz się więcej »

Minds & Roses

Jesteśmy uznanymi autorytetami w swoich dziedzinach. Nasza główna kompetencja to rozumienie ludzi, co ich motywuje do wyboru produktów, usług i marek, co ich zachwyca, a co rozczarowuje. Potrafimy łączyć wiele źródeł danych na temat konsumentów i otaczającego ich świata w spójny obraz, aby nasi klienci mogli podejmować trafne biznesowe decyzje.

Minds & Roses Dowiedz się więcej »

Opinia24

Opinia24 – wyspecjalizowana agencja badań społecznych i rynkowych. Pracujemy na rzecz podmiotów oczekujących doradztwa w zakresie realizacji badań społecznych i marketingowych oraz wsparcia w szybkim, elastycznym i ekonomicznym wykonawstwie projektów badawczych. Ponadto, głównymi obszarami pracy naszego Zespołu Badań Społecznych są badania społeczne, realizowane przede wszystkim dla instytucji publicznych, redakcji mediów, partii politycznych, organizacji pozarządowych oraz

Opinia24 Dowiedz się więcej »

Openfield

Openfield to doświadczony zespół badawczy, w którym podstawową wartością są profesjonalne i skuteczne rozwiązania. Realizując badania społeczne i marketingowe zawsze na pierwszym miejscu stawiamy realizację założonych celów. Prowadzimy projekty ilościowe i jakościowe, metody i techniki dobieramy po dokładnej analizie badanego problemu tak, aby odpowiedzi na zadawane pytania przyniosły maksymalne korzyści i stanowiły wartościowe źródło inspiracji.

Openfield Dowiedz się więcej »

OpinionWay Polska

Jesteśmy polskim oddziałem francuskiej firmy oferującej badania w Europie i Afryce oraz innych kontynentach. Koncentrujemy się na dopasowanych rozwiązaniach badawczych, „skrojonych” pod klienta. Działamy sprawnie i elastycznie. Kładziemy nacisk nie tylko na jakość danych, ale i atrakcyjność wizualną i czytelność przekazu dostarczanych opracowań.

OpinionWay Polska Dowiedz się więcej »

Kantar Polska

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez

Kantar Polska Dowiedz się więcej »

DIFFERENCE

Jesteśmy firmą badawczą, która pomaga Klientom ODKRYWAĆ (człowieka i jego potrzeby), ROZUMIEĆ (marki i ich komunikację) i PODEJMOWAĆ OPTYMALNE DECYZJE biznesowe, aby mogli tworzyć różnicującą propozycję marek, produktów i usług.

DIFFERENCE Dowiedz się więcej »

Instytut Badań Pollster

Instytut Badań Pollster to: BADANIA: doświadczony zespół badawczy i jedne z największych możliwości realizacji badań w Polsce. Od lat jesteśmy  w top 10 polskich firm badawczych pod względem liczby realizowanych wywiadów. Specjalizujemy się w wykorzystaniu nowych technologii w procesach badawczych. DANE: monitorujemy ruch ponad połowy internautów w Polsce, wraz z Uniwersytetem Warszawskim opracowaliśmy system przetwarzania

Instytut Badań Pollster Dowiedz się więcej »

Maison & Partners

MAISON & PARTNERS

W swojej pracy nastawiamy się przede wszystkim na pomoc Klientom w podejmowaniu trudnych decyzji. Jesteśmy butikiem badawczym założonym przez autorytet w dziedzinie badań konsumenta, Dominikę Maison, która nie tylko jest cenionym praktykiem, związanym z badaniami marketingowymi od ponad 20 lat, ale również autorem podręczników akademickich, książek popularno-naukowych i artykułów na ten temat. W naszym repertuarze

MAISON & PARTNERS Dowiedz się więcej »