Collective_04

Research Collective

Research Collective to firma specjalizująca się w trudnych badawczo - strategicznych wyzwaniach. Dzięki naszemu zespołowi Project Managerów oraz wyspecjalizowanej terenowej siatce zarządzanej w większości jednostopniowo, możemy podjąć się realizacji  najtrudniejszych badań w terenie.  Od badań In home, poprzez CLT aż po shoppera i Mystery Shoppera. Cały czas realizujemy Omnibusa F2F, który jest nieocenionym źródłem danych, do których dotarcie innymi metodami jest niemożliwe.

W ramach usług wykonywanych na zlecenie rynku badawczego obok badań ilościowych realizowanych przy pomocy F2F oraz innych technik zbierania danych, prowadzimy rekrutację do badań jakościowych zarówno online, jak i offline.

Podejmujemy się także trudnych wyzwań badawczo – strategicznych. Tutaj nasze kompetencje badawcze i trendowe przydają się najlepiej.

Dane kontaktowe

Adres
Wita Stwosza 36; 02-661 Warszawa
Telefon
Telefon 2

Zespół

Prezes
Paweł Ciacek
Wiceprezes
Anna Ruszkiewicz
Pracownicy merytoryczni
40
Pracownicy administracyjni
2
Ankieterzy
1000
Koordynatorzy
20

Informacje o firmie

Rok założenia
2020
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, UX, Warsztaty, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Skontaktuj się z nami