Research Collective

Research Collective

Do szerszego obrazu potrzebne jest zagłębienie się w trendach i foresight. Potrzebne są narzędzia, które pozwalają spojrzeć na współczesnego konsumenta i konsumentkę z rozmaitych stron. Konieczne są procesy, które pozwalają wypracować pomysł na mocny produkt i na insightową komunikację. W ten sposób zbudujemy odporne marki – na dziś i na jutro, z których będą korzystać zadowoleni klienci.

Dane kontaktowe

Adres
Jana Kozietulskiego 8, lok. 8 01-571 Warszawa
Telefon

Informacje o firmie

Rok założenia
2020
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Desk research, IDI

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
PTBRiO

Skontaktuj się z nami