Opinia24

Opinia24

Opinia24 – wyspecjalizowana agencja badań społecznych i rynkowych.

Pracujemy na rzecz podmiotów oczekujących doradztwa w zakresie realizacji badań społecznych i marketingowych oraz wsparcia w szybkim, elastycznym i ekonomicznym wykonawstwie projektów badawczych.

Ponadto, głównymi obszarami pracy naszego Zespołu Badań Społecznych są badania społeczne, realizowane przede wszystkim dla instytucji publicznych, redakcji mediów, partii politycznych, organizacji pozarządowych oraz samorządów. W zakresie oferty znajdą się także badania wyborcze i preferencji politycznych.

Specjalizujemy się w realizacji badań techniką telefoniczną (CATI), internetową (CAWI) oraz technikami łączonymi (mixed-mode). Oferujemy również obsługę projektów jakościowych (IDI) oraz (FGI).

Posiadamy stacjonarne studio CATI oraz własny panel internetowy BO!. Współpracując z nami możesz liczyć na wsparcie doświadczonych badaczy, koordynatorów, analityków i programistów.

Dbamy o naszych klientów na każdym etapie współpracy – od konceptualizacji projektu, przez realizację aż po końcowe opracowanie wyników.

Dane kontaktowe

Adres
ul. gen. Leopolda Okulickiego 39; 26-600 Radom | Aleja Niepodległości 124, 02-577 Warszawa
Telefon
Telefon 2
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Michał Kluczek
Wiceprezes
Przemysław Wójtowicz
Kluczowe osoby
Urszula Krassowska, dyrektorka badań społecznych
Pracownicy merytoryczni
35
Ankieterzy
500

Informacje o firmie

Rok założenia
2016
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Kodowanie, Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Społeczności online, Telemetria i badania mediów

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
PTBRiO

Skontaktuj się z nami