
Administracja, AGD / RTV, Agencje badawcze, Agencje reklamowe / Domy mediowe / Agencje PR, Banki, Budowlana, Energetyka, Farmaceutyczna, FMCG, Handel elektroniczny, Informatyczna, Interaktywna / Informatyczna, Internetowa, Komunalne, Media elektroniczne, Medyczna, Medyczna / wellness, Motoryzacja, NGO, Pocztowa, kurierska, spedycyjna, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Social media, Sport / turystyka, Sztuka i kultura, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
PBS
PBS to jedna z wiodących i jednocześnie najstarszych agencji badawczych na polskim rynku.
Firma świadczy usługi w zakresie całego spektrum metod ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się w badaniach Custom Research, tj. w badaniach projektowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klientów. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i społecznych.
Od 2015 roku PBS posiada status centrum badawczo-rozwojowego przyznawany przez Ministra Rozwoju.
Lider rynku badań społecznych w Polsce, oraz rynku badań dla sektora ICT. Jedna z wiodących firm na rynku badań usług finansowych. Dostawca fieldworku dla innych agencji badawczych.
Właściciel panelu internetowego Poznaj.to.
Firma działa nieprzerwanie od 1990 roku.
Dane kontaktowe
Zespół
Prezes
Maciej Delebis
Wiceprezes
Tomasz Woźniczka
Pracownicy merytoryczni
50
Pracownicy administracyjni
10
Ankieterzy
650
Koordynatorzy
32
Informacje o firmie
Rok założenia
1990
Kapitał
polski
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, Telemetria i badania mediów, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań
Członkostwo w organizacjach
Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO, ESOMAR