PBS

PBS

PBS to jedna z wiodących i jednocześnie najstarszych agencji badawczych na polskim rynku.

Firma świadczy usługi w zakresie całego spektrum metod ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się w badaniach Custom Research, tj. w badaniach projektowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klientów. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i społecznych.
Od 2015 roku PBS posiada status centrum badawczo-rozwojowego przyznawany przez Ministra Rozwoju.

Lider rynku badań społecznych w Polsce, oraz rynku badań dla sektora ICT. Jedna z wiodących firm na rynku badań usług finansowych. Dostawca fieldworku dla innych agencji badawczych.

Właściciel panelu internetowego Poznaj.to.

Firma działa nieprzerwanie od 1990 roku.

Dane kontaktowe

Adres
81-812 Sopot, ul. Junaków 2
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Maciej Delebis
Wiceprezes
Tomasz Woźniczka
Pracownicy merytoryczni
50
Pracownicy administracyjni
10
Ankieterzy
650
Koordynatorzy
32

Informacje o firmie

Rok założenia
1990
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, Telemetria i badania mediów, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO, ESOMAR

Skontaktuj się z nami