
OpinionWay Polska
Jesteśmy polskim oddziałem francuskiej firmy oferującej badania w Europie i Afryce oraz innych kontynentach. Koncentrujemy się na dopasowanych rozwiązaniach badawczych, „skrojonych” pod klienta. Działamy sprawnie i elastycznie. Kładziemy nacisk nie tylko na jakość danych, ale i atrakcyjność wizualną i czytelność przekazu dostarczanych opracowań.
Dane kontaktowe
Adres
al. Jana Pawła II 29, Warszawa
Telefon
Telefon 2
Zespół
Prezes
Hugues Cazenave
Członek zarządu
Nicolas Curtelin
Pracownicy merytoryczni
12
Pracownicy administracyjni
1
Informacje o firmie
Rok założenia
2000 Francja, 2020 Polska
Kapitał
zagraniczny
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Employer branding, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, IDI, IDI realizowane online, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Projektowanie / budowanie kwestionariusza, UX, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych
Członkostwo w organizacjach
Członkostwo w organizacjach
ESOMAR, PTBRiO