Open_Field

Openfield

Openfield to doświadczony zespół badawczy, w którym podstawową wartością są profesjonalne i skuteczne rozwiązania. Realizując badania społeczne i marketingowe zawsze na pierwszym miejscu stawiamy realizację założonych celów. Prowadzimy projekty ilościowe i jakościowe, metody i techniki dobieramy po dokładnej analizie badanego problemu tak, aby odpowiedzi na zadawane pytania przyniosły maksymalne korzyści i stanowiły wartościowe źródło inspiracji.

Tworzone przez nas raporty zawierają informacje, które pomagają rozwiązywać realne problemy. Nasze kompetencje i doświadczenie zostało docenione przez firmy i instytucje publiczne.

Dane kontaktowe

Adres
Ozimska 4/7 45-057 Opole
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Maciej Maj
Członek zarządu
Jolanta Maj
Pracownicy merytoryczni
8
Pracownicy administracyjni
4

Informacje o firmie

Rok założenia
2009
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Semiotyka, Społeczności online, UX, Warsztaty, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
PTBRiO

Skontaktuj się z nami