
MASMI Poland
Pracujemy dla Was już od 15 lat!
Wciąż się rozwijamy i zatrudniamy nowe osoby.
Realizujemy projekty zdobywające międzynarodowe uznanie (case study na konferencji ESOMAR).
Wspieramy firmy od wielkich (top 50 listy Fortune 500) po mniejsze (start-upy).
W roku 2021 realizowaliśmy badania B2C i B2B na 9 rynkach europejskich, dla klientów z 8 krajów z Europy i Ameryki.
Testujemy (HUT, CLT), oceniamy jakościowo koncepty produktów, eksplorujemy, badamy Consumer Journey, wspieramy tworzenie strategii marketingowych, robimy badania U&A, oceniamy Brand Equity, wizerunek i pozycję rynkową marek, analizujemy lejki sprzedażowe, realizujemy projekty in-store i exit-store, audytujemy POSy. Doradzamy przy projektach DIY. Prowadzimy warsztaty.
Własne zainteresowania badawcze realizujemy poprzez projekty specjalne. Jesteśmy autorami badań zwyczajów cudzoziemców żyjących w Polsce i współautorami projektu Homo Turisticus – długofalowego badania zwyczajów i nastrojów polskich turystów.
Chcesz przekonać się co nas wyróżnia? Prześlij nam zapytanie.