MASMI

MASMI Poland

Pracujemy dla Was już od 15 lat!

Wciąż się rozwijamy i zatrudniamy nowe osoby.

Realizujemy projekty zdobywające międzynarodowe uznanie (case study na konferencji ESOMAR).

Wspieramy firmy od wielkich (top 50 listy Fortune 500) po mniejsze (start-upy).

W roku 2021 realizowaliśmy badania B2C i B2B na 9 rynkach europejskich, dla klientów z 8 krajów z Europy i Ameryki.

Testujemy (HUT, CLT), oceniamy jakościowo koncepty produktów, eksplorujemy, badamy Consumer Journey, wspieramy tworzenie strategii marketingowych, robimy badania U&A, oceniamy Brand Equity, wizerunek i pozycję rynkową marek, analizujemy lejki sprzedażowe, realizujemy projekty in-store i exit-store, audytujemy POSy. Doradzamy przy projektach DIY. Prowadzimy warsztaty.

Własne zainteresowania badawcze realizujemy poprzez projekty specjalne. Jesteśmy autorami badań zwyczajów cudzoziemców żyjących w Polsce i współautorami projektu Homo Turisticus – długofalowego badania zwyczajów i nastrojów polskich turystów.

Chcesz przekonać się co nas wyróżnia? Prześlij nam zapytanie.

Dane kontaktowe

Adres
00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Piotr Idzik
Pracownicy merytoryczni
7

Informacje o firmie

Rok założenia
2007
Kapitał
zagraniczny

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Społeczności online, UX, Warsztaty, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
PTBRiO, ESOMAR

Skontaktuj się z nami