kantar_450

Kantar Polska

Kantar to wiodąca na świecie firma doradcza i konsultingowa działająca w oparciu o analizę danych i informacji. Oferujemy całościową, unikatową i wszechstronną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, co czują i jak działają – globalnie i lokalnie – na ponad 90 rynkach. Łącząc pogłębioną wiedzę i doświadczenie naszych pracowników, nasze zasoby danych i wypracowane przez lata normy, a także innowacyjne analizy i technologie analityczne, pomagamy naszym klientom rozumieć ludzi i stymulować zrównoważony wzrost.

Dane kontaktowe

Adres
Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Kamil Michalski
Członek zarządu
Katarzyna Jęczmyk, Rafał Grodzicki
Członek zarządu
Marlena Huszczak, Michał Prządka
Pracownicy merytoryczni
250
Pracownicy administracyjni
35

Informacje o firmie

Rok założenia
1958 / 1990
Kapitał
zagraniczny

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, Telemetria i badania mediów, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Zautomatyzowane pomiary zachowań

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO

Skontaktuj się z nami