iqs_450

IQS

IQS to firma badawczo-technologiczna, oferująca pełne spektrum usług i badań marketingowych, angażująca się w poszukiwanie nowych trendów i insightów konsumenckich. Pomagamy w budowaniu strategii dla marek oraz doradzamy przy tworzeniu strategii cenowych. Zajmujemy się również analizą zbiorów danych klienta, textminingiem, a także badaniami typu real voice listening i CX w obszarze satysfakcji pozakupowej.

IQS posiada własny internetowy panel badawczy Opinie.pl, liczący 120 000 aktywnych uczestników. Jesteśmy pierwszą polską firmą, która samodzielnie stworzyła Omnisurv – platformę typu do-it-yourself do realizacji samodzielnych badań ilościowych na panelu internautów. Firma działa także
w zakresie zwiększania efektywności targetowania reklamowych kampanii internetowych.

W portfolio IQS znajdują się autorskie projekty badawcze, między innymi: Świat Młodych, Adults Power, Video Love Story czy Game Story. IQS jest częścią grupy MEDIACAP.

Dane kontaktowe

Adres
Mangalia 2A, 02-758 Warszawa
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Alina Lempa
Kluczowe osoby
Marta Rybicka – Chief Commercial Officer
Pracownicy merytoryczni
61 os.
Pracownicy administracyjni
45 os.
Ankieterzy
900 os.
Koordynatorzy
25 os.

Informacje o firmie

Rok założenia
1994
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Mystery shopping, Panele internautów, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR / PTBRiO

Skontaktuj się z nami