Ipsos

Ipsos

Jesteśmy trzecią co do wielkości firmą badawczą na świecie. Trzy razy z rzędu, ostatni raz w 2021 r., prestiżowy raport GreenBook uznał nas za najbardziej innowacyjną firmę światowej branży badawczej.

Działamy już w 90 krajach, w tym od lat w Polsce. Łącznie na świecie zatrudniamy ponad 18 tys. pracowników i pracujemy dla 5 tys. klientów. Prowadząc badania na rynku krajowym i regionalnym, zawsze czerpiemy z międzynarodowych doświadczeń ekspertów Ipsosa.

W świecie ciągłej zmiany, w którym obecnie żyjemy, szczególnie ważna jest wiarygodna informacja umożliwiająca podejmowanie decyzji. Wierzymy, że nasi klienci potrzebują kogoś więcej niż „dostarczyciela danych”. Jesteśmy przekonani, że chcą pracować z partnerem sprawnie zdobywającym dokładne i istotne informacje,  które można przełożyć na efektywne działanie biznesowe.

Nieustająco rozwijamy rozwiązania technologiczne i łączymy je potencjałem ludzi. Nasi badacze, eksperci swoich dziedzin, nie tylko przekazują dane, ale przede wszystkim precyzyjne i akcyjne rekomendacje biznesowe. Zawsze zakorzenione w głębokim zrozumieniu społeczeństw, ludzi, rynków i konkretnych branży.

Nasze zasady to 4xS – SECURITY (bezpieczeństwo), SIMPLICITY (prostota), SPEED (szybkość), SUBSTANCE (istotność).

Dane kontaktowe

Adres
ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa
Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Anna Karczmarczuk
Kluczowe osoby
Director, Brand Health Tracking, Creative Excellence: Magdalena Lewandowska | Director, Innovation, Market Strategy and Understanding: Mateusz Głowacki | Director, Ipsos UU (badania jakościowe): Patrycja Szymańska | Director, Customer Experience, Mystery Shopping: Andrzej Anterszlak | Director, Operations: Paweł Predko | Chief Client Officer: Andrzej Mykowski | Public Affairs Officer: Marcin Hinz
Pracownicy merytoryczni
187
Pracownicy administracyjni
20
Ankieterzy
1000
Koordynatorzy
30

Informacje o firmie

Rok założenia
1975
Kapitał
zagraniczny

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Społeczności online, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO

Skontaktuj się z nami