
BCMM – badania marketingowe
BCMM - badania marketingowe sp. z o.o. to działająca od 1995 r. niezależna agencja badań marketingowych. Mierzymy, weryfikujemy, sprawdzamy, analizujemy, budujemy wartościowe rekomendacje, czyli wspomagamy decyzje przedsiębiorstw we wszystkich obszarach zarządzania marketingowego m.in. wprowadzania nowych produktów na rynek, brandingu, wizerunku, budowania satysfakcji klientów, komunikacji z rynkiem, rozwoju nowego rynku.
Dane kontaktowe
Adres
40-048 Katowice, ul. Kościuszki 23/8
Telefon
Email
www
Zespół
Prezes
Mira Fronczek
Wiceprezes
Aleksander Buczkowski
Pracownicy merytoryczni
6
Pracownicy administracyjni
2
Ankieterzy
200
Koordynatorzy
15
Informacje o firmie
Rok założenia
1995
Kapitał
polski
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Społeczności online, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych
Członkostwo w organizacjach
Członkostwo w organizacjach
PTBRiO, ESOMAR