
BCMM – badania marketingowe
BCMM - badania marketingowe sp. z o.o. to działająca od 1995 r. niezależna agencja badań marketingowych. Mierzymy, weryfikujemy, sprawdzamy, analizujemy, budujemy wartościowe rekomendacje, czyli wspomagamy decyzje przedsiębiorstw we wszystkich obszarach zarządzania marketingowego m.in. brandingu i wizerunku, budowania satysfakcji klientów, komunikacji z rynkiem, wprowadzania nowych produktów na rynek.
Dane kontaktowe
Adres
40-048 Katowice, ul. Kościuszki 23/8
Telefon
Email
www
Zespół
Członek zarządu
Aleksander Buczkowski
Członek zarządu
Andrzej Bednarz
Pracownicy merytoryczni
4
Pracownicy administracyjni
2
Ankieterzy
150
Koordynatorzy
15
Informacje o firmie
Rok założenia
1995
Kapitał
polski
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Społeczności online, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych
Członkostwo w organizacjach
Członkostwo w organizacjach
PTBRiO, ESOMAR