bcmm_450

BCMM – badania marketingowe

BCMM - badania marketingowe sp. z o.o. to działająca od 1995 r. niezależna agencja badań marketingowych. Mierzymy, weryfikujemy, sprawdzamy, analizujemy, budujemy wartościowe rekomendacje, czyli wspomagamy decyzje przedsiębiorstw we wszystkich obszarach zarządzania marketingowego m.in. wprowadzania nowych produktów na rynek, brandingu, wizerunku, budowania satysfakcji klientów, komunikacji z rynkiem, rozwoju nowego rynku.

Dane kontaktowe

Adres
40-048 Katowice, ul. Kościuszki 23/8
Telefon

Zespół

Prezes
Mira Fronczek
Wiceprezes
Aleksander Buczkowski
Pracownicy merytoryczni
6
Pracownicy administracyjni
2
Ankieterzy
200
Koordynatorzy
15

Informacje o firmie

Rok założenia
1995
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Społeczności online, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
PTBRiO, ESOMAR

Posiadane certyfikaty

Skontaktuj się z nami