ARC

ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia jest firmą która łączy długoletnie doświadczenie z ciągle świeżym podejściem do tematów badawczych i elastyczną obsługą klientów. Posiadamy własny panel internetowy, co pozwala nam sprawnie, szybko i przy relatywnie niskich kosztach realizować onlinowe projekty badawcze zarówno ilościowe jak i jakościowe. Dzięki współpracy z międzynarodowymi panelami badawczymi i partnerami (m.in. w ramach sieci Iris) realizujemy badania obejmujące wszystkie kontynenty. I jesteśmy przy tym konkurencyjni cenowo.

Dane kontaktowe

Adres
Juliusza Słowackiego 12, 01 – 627 Warszawa
Telefon
Telefon 2
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Łukasz Mazurkiewicz
Wiceprezes
Adam Czarnecki
Pracownicy merytoryczni
39
Pracownicy administracyjni
5
Ankieterzy
250
Koordynatorzy
20

Informacje o firmie

Rok założenia
1992
Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Analiza danych , Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, UX, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR, ESOMAR, IRIS

Skontaktuj się z nami