Listing Directory: Agencje Badawcze

Maison & Partners

MAISON & PARTNERS

W swojej pracy nastawiamy się przede wszystkim na pomoc Klientom w podejmowaniu trudnych decyzji. Jesteśmy butikiem badawczym założonym przez autorytet w dziedzinie badań konsumenta, Dominikę Maison, która nie tylko jest cenionym praktykiem, związanym z badaniami marketingowymi od ponad 20 lat, ale również autorem podręczników akademickich, książek popularno-naukowych i artykułów na ten temat. W naszym repertuarze …

MAISON & PARTNERS Read More »

ARC

ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia jest firmą która łączy długoletnie doświadczenie z ciągle świeżym podejściem do tematów badawczych i elastyczną obsługą klientów. Posiadamy własny panel internetowy, co pozwala nam sprawnie, szybko i przy relatywnie niskich kosztach realizować onlinowe projekty badawcze zarówno ilościowe jak i jakościowe. Dzięki współpracy z międzynarodowymi panelami badawczymi i partnerami (m.in. w ramach …

ARC Rynek i Opinia Read More »

ASM Research Solutions Strategy

ASM to instytut badawczo-konsultingowy istniejący od 1996 r. Dostarczamy rekomendacji i rozwiązań opartych o najnowocześniejsze technologie AI, autorską metodologię i innowacyjne narzędzia badawcze – tradycyjne i biometryczne. Pomagamy osiągać cele strategiczne w obszarach BRAND, MARKET, CLIENT, PRODUCT, SALE, CAMPAIGN oraz HR. Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, współpracujemy z 200 partnerami z Europy i świata. …

ASM Research Solutions Strategy Read More »

Zymetria

Zymetria sp. z o.o.

Jesteśmy firmą analityczno-badawczą tworzoną przez ludzi, którzy połączyli wieloletnie doświadczenia w badaniach rynku, zaawansowanej analityce danych i branży IT. Dostarczamy rekomendacji pomocnych w podejmowaniu optymalnych biznesowych decyzji. Opieramy się nowoczesnych badaniach marketingowych, autorskich rozwiązaniach Data Science i efektywnych technologiach. Wierzymy, że dopiero zderzenie tych trzech perspektyw pozwala stworzyć współczesne rozwiązania dla biznesu.

Ipsos

Ipsos

Jesteśmy trzecią co do wielkości firmą badawczą na świecie. Trzy razy z rzędu, ostatni raz w 2021 r., prestiżowy raport GreenBook uznał nas za najbardziej innowacyjną firmę światowej branży badawczej. Działamy już w 90 krajach, w tym od lat w Polsce. Łącznie na świecie zatrudniamy ponad 18 tys. pracowników i pracujemy dla 5 tys. klientów. …

Ipsos Read More »

MASMI

MASMI Poland

Pracujemy dla Was już od 15 lat! Wciąż się rozwijamy i zatrudniamy nowe osoby. Realizujemy projekty zdobywające międzynarodowe uznanie (case study na konferencji ESOMAR). Wspieramy firmy od wielkich (top 50 listy Fortune 500) po mniejsze (start-upy). W roku 2021 realizowaliśmy badania B2C i B2B na 9 rynkach europejskich, dla klientów z 8 krajów z Europy …

MASMI Poland Read More »

brainlab

Brainlab

specjalizujemy się w badaniach marketingowych i doradztwie strategicznym oferujemy wsparcie w zakresie: budowania i optymalizacji strategii marketingowych i komunikacyjnych rozwoju produktów / usług oraz wprowadzania innowacji tworzenia, optymalizacji i ewaluacji konceptów dlaczego my? łączymy wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie badań i strategii oferujemy pełną synergię badań ilościowych i jakościowych przedstawiamy wartościowe rekomendacje biznesowe działamy elastycznie dopasowując rozwiązania do celów biznesowych stosujemy nieszablonowe podejścia

PBS

PBS

PBS to jedna z wiodących i jednocześnie najstarszych agencji badawczych na polskim rynku. Firma świadczy usługi w zakresie całego spektrum metod ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się w badaniach Custom Research, tj. w badaniach projektowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klientów. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i społecznych. Od 2015 roku PBS posiada status centrum …

PBS Read More »

4P

Grupa 4P

4P to agencja badawcza, w której dostarczamy nie tylko dane, ale też rozwiązania. Pomagamy biznesowi w podejmowaniu decyzji, które niosą ze sobą energię i zmianę. Na bazie naszego 19-letniego doświadczenia, syntezy wiedzy pochodzącej z różnych kategorii, ciągłej pracy nad przenikaniem się naszych indywidualnych doświadczeń, łączenia perspektywy konsumenckiej z wglądem kulturowym, możemy razem z Klientem tworzyć …

Grupa 4P Read More »