Ludzie i kariera
Branża insightów konsumenckich to przede wszystkim ludzie. W Polsce ok 10 tys. osób zawodowo zajmuje się badaniem, analizowaniem i profesjonalnym przetwarzaniem informacji o postawach, trendach i zachowaniach obywateli/lek, konsumentów/tek oraz użytkowników/czek. Po wielu dekadach koncentracji na produktach, technologiach i procedurach w centrum zainteresowania biznesu wreszcie na szeroką skalę znalazł się człowiek. Coraz częściej spotykana konsumentocentryczność, klientocentryczność i użytkownikocentryczność wyraźnie wskazuje, że popyt na zasoby ludzkie z solidną wiedzą o badaniach społecznych i marketingowych będzie stale rósł. Tu znajdziecie informacje o najnowszych transferach i ofertach pracy związanych z consumer intelligence, a także wyszukiwarkę ekspertek i ekspertów skupionych w Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii.
Wsparcie kompetentych specjalistów dostępne od zaraz.
Skorzystaj z naszego serwisu pośrednictwa pracy.