
PBS
PBS to jedna z wiodących i jednocześnie najstarszych agencji badawczych na polskim rynku.
Firma świadczy usługi w zakresie całego spektrum metod ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się w badaniach Custom Research, tj w badaniach projektowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klientów. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów marketingowych i społecznych.
PBS to jedyna firma badawcza w Polsce, która posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) we wszystkich 8 kategoriach badań.
Od 2015 roku PBS posiada status centrum badawczo-rozwojowego przyznawany przez Ministra Rozwoju.
Firma działa nieprzerwanie od 1990 roku.
Dane kontaktowe
Adres
81-812 Sopot, ul. Junaków 2
Telefon
Telefon 2
Email
www
Zespół
Prezes
Maciej Delebis
Wiceprezes
Tomasz Woźniczka
Pracownicy merytoryczni
60
Pracownicy administracyjni
10
Ankieterzy
650
Koordynatorzy
32
Informacje o firmie
Rok założenia
1990
Kapitał
polski
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, Telemetria i badania mediów, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań
Członkostwo w organizacjach
Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO, BCC, GKB, RIGP