asm_450

ASM Research Solutions Strategy

ASM to instytut badawczo-konsultingowy istniejący od 1996 r. Dostarczamy rekomendacji i rozwiązań opartych o najnowocześniejsze technologie AI, autorską metodologię i innowacyjne narzędzia badawcze – tradycyjne i biometryczne. Pomagamy osiągać cele strategiczne w obszarach BRAND, MARKET, CLIENT, PRODUCT, SALE, CAMPAIGN oraz HR. Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, współpracujemy z 200 partnerami z Europy i świata. Nasz multidyscyplinarny Zespół działając w oparciu o najwyższe standardy jakości, status centrum badawczo-rozwojowego oraz synergię wiedzy i doświadczenia zapewnia klientom obsługę szytą na miarę.

Łącząc  naukę i biznes odkrywamy nowe horyzonty.

Zmianę, która napędza rozwój.

Potencjał, który staje się sukcesem.

Mówimy, jak jest i jak będzie.

Szczerze, konkretnie, zrozumiale.

Ta wiedza daje pewność, że zmierzasz we właściwym kierunku.

WSKAZUJEMY DROGĘ.

 

asmresearch.pl | neurodata.pl

Dane kontaktowe

Telefon
Media społecznościowe

Zespół

Prezes
Małgorzata Walczak-Gomuła
Członek zarządu
Joanna Syrda
Kluczowe osoby
Joanna Florczak-Czujwid – badania marketingowe i HR; Beata Tomczak-Majewska – badania rynkowe i syndykatowe; Ewelina Dąbrowska-Nowak – badania społeczne i ewaluacyjne, realizacja badań; Marek Skrzyński – badania&rozwój

Informacje o firmie

Kapitał
polski

Obszary biznesowe

Obszary biznesowe
Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania omnibusowe , Badania syndykatowe , CAPI, CATI, CAWI, Desk research, Diady/triady, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, IDI, IDI realizowane online, Mystery shopping, Neuromarketing, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Rekrutacja respondentów, Własna fokusownia

Członkostwo w organizacjach

Członkostwo w organizacjach
OFBOR, PTBRiO, ESOMAR, PPTB, ECTP

Skontaktuj się z nami