Minds & Roses
Jesteśmy uznanymi autorytetami w swoich dziedzinach. Nasza główna kompetencja to rozumienie ludzi, co ich motywuje do wyboru produktów, usług i marek, co ich zachwyca, a co rozczarowuje. Potrafimy łączyć wiele źródeł danych na temat konsumentów i otaczającego ich świata w spójny obraz, aby nasi klienci mogli podejmować trafne biznesowe decyzje.
Dane kontaktowe
Adres
ul. Forteczna 2, 01-540 Warszawa, biuro Poznań: ul. Krakowska 23/23 61-893 Poznań
Telefon
Telefon 2
Zespół
Członek zarządu
Krzysztof Tomczak, Grzegorz Ostrowski, Michał Roszkowski
Pracownicy merytoryczni
98
Informacje o firmie
Rok założenia
2021
Obszary biznesowe
Obszary biznesowe
Employer branding, Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Komunikacja i PR, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Social media, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody, techniki i usługi
Analiza danych, Analizy rynku , Analizy wieloczynnikowe i modelowanie , Badania Ad hoc , Badania biometryczne , Badania ilościowe , Badania jakościowe, Badania obserwacyjne, Badania omnibusowe , Badania semiotyczne , Badania syndykatowe , Badania trackingowe , Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, CL central location, Consulting, CX, Desk research, Diady/triady, Etnografia, Eye Tracking, Facylitacja, FGI, FGI realizowane online, Gotowe raporty badawcze, Grywalizacja, IDI, IDI realizowane online, Internetowe wywiady metodą emisji ankiet, Kodowanie, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Neuromarketing, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Projektowanie / budowanie kwestionariusza, Psychometria, Rekrutacja respondentów, Retail audit, Semiotyka, Społeczności online, UX, Warsztaty, Własna fokusownia, Wywiady w domu respondenta , Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań